.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار :پایداری تولید و اشتغال هدف اصلی است
استاندار مازندران پایدار سازی تولید و اشتغال را هدف مهم بیان کرد و از ثبت هفت هزار و ۵۰۰ تقاضا برای اشتغال روستایی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح پنجشنبه در شورای اشتغال استان بابیان اینکه هنوز اشتغال سال ۹۶ در استان کامل جذب نشده است گفت: با این حال، عملکرد استان در تبصره ۱۶ خوب بوده و سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال شش هزار و ۶۰۰ نفر تسهیلات پرداخت‌شده است.

استاندار مازندران بابیان اینکه دولت برای فقرزدایی و محرومیت‌زدایی گام برداشته است افزود: در این راستا برای شش هزار و ۶۰۰ نفر خوداشتغالی در استان ایجادشده است و درزمینهٔ تسهیلات سامانه بهین یاب نیز باید پایش لازم صورت گیرد

وی از پایش شهرک‌ها و کارخانه‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: پایش در مورد شرکت هاو واحدهای تولیدی استان برای پایداری اشتغال باید صورت گیرد.

وی از ثبت هفت هزار و ۵۷۶ تقاضا برای اشتغال روستایی استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از سه هزار پرونده اشتغال روستایی در استان بررسی و رسیدگی شده است.

استاندار مازندران، با تأکید بر اشتغال روستایی و فراگیر یادآور شد: باید زمان‌بندی مشخصی برای حوزه اشتغال داشته باشیم و توپ را به زمین یکدیگر نیندازیم.

اسلامی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت مردم یاری بهره‌گیری کنیم گفت: همچنین کسانیکه اعلام ورشکستگی می‌کنند به حیثیت واحدهای تولیدی و اعتبار استان لطمه می‌زنند.

استاندار مازندران پایداری اشتغال و تولید را اولویت مهم برشمرد و گفت: برای توسعه اشتغال باید هدف‌گذاری شود تا بتوانیم برنامه‌ها را محقق کنیم و در قالب تبصره ۱۸ در سال جاری بیش از دو تا سه هزار میلیارد تومان اعتبار باید جذب استان شود تا بتوانیم تحولی بزرگ در استان ایجاد کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.